idea of the yearsite of the year

E-Commerce B2C: Mk Cafe Fresh
2016 / mkfresh.pl

preview_devices

Rola ORBA

UX i prototypowanie, architektura IT, webdevelopment, front-end, webdesign, responsive web desing, mobile, modelowanie procesów biznesowych, integracja z SAP ERP

Opis projektu

Dedykowana platforma zakupowa B2C oparta o Magento Community dla MK Cafe Fresh – nowej marki Grupy Strauss. Realizacja objęła wsparcie ekspertów ORBA we wszystkich etapach projektu wdrożenia, m.in. w modelowaniu procesów biznesowych. Stworzyliśmy interaktywny prototyp serwisu w Axure RP. Serwery sklepu online są hostowane w usłudze Microsoft Azure.

Sklep mkfresh.pl posiada specjalny konfigurator, ułatwiający klientom wybór ulubionej kawy. Wybierając kolejne cechy (intensywność smaku, kwasowość, sposób picia kawy), można otrzymać spersonalizowaną propozycję zakupu.

 

Projekt e-sklepu MK Fresh został wyróżniony w dwóch kategoriach eCommerce Polska Awards 2016: Pomysł promocyjny roku oraz Strona roku.

O kliencie

Grupa Strauss to jeden z czołowych producentów kawy na świecie, firma, która ma znaczącą pozycję i ogromne doświadczenie w innych kategoriach spożywczych, takich jak: słodycze, przetwory mleczne czy sałatki.

Recman

E-Commerce B2C

Recman

Superkoszyk

E-Commerce B2C

Superkoszyk

Stalgast

E-Commerce B2B

Stalgast

Allabeslag

E-Commerce B2C

Allabeslag

MANBLU

E-Commerce B2C

MANBLU

My Chicago Steak

E-Commerce B2C

My Chicago Steak

Złote Wyprzedaże

E-Commerce B2C

Złote Wyprzedaże