E-Commerce B2C: Allabeslag
2015 / allabeslag.se

preview_devices

Rola ORBA

Analiza Google Analytics, generowanie raportów KPI oraz rekomendacji zmian, UX i prototypowanie, webdevelopment, prace programistyczne, analiza SEO

Opis projektu

Sklep online Allabeslag.se trafił pod skrzydła ORBA w połowie 2015 roku. Prowadzone od początku cykliczne badanie wskaźników KPI i analiza ruchu w Google Analytics pozwoliły na rekomendowanie serii zmian na stronie, dzięki którym konwersja sklepu wzrosła z 1,5% do 3,5% w ciągu 2 lat.

Zaproponowane przez zespół ORBA modyfikacje i usprawnienia miały charakter iteracyjny i dotyczyły różnych aspektów funkcjonowania strony: od wychwycenia błędów, poprzez dodanie elementów (np. efektywna i funkcjonalna wyszukiwarka), aż po redesign strony kasy.

Sklep online oparty na Magento CE. Automatyzacja części procesów pozwoliła na łatwą ekspansję sklepu na zagraniczne rynki – Allabeslag z sukcesem funkcjonuje w 13 różnych krajach.

O kliencie

Allabeslag Sverige AB to dystrybutor designerskich uchwytów do szafek i klamek. Handel internetowy prowadzi na 14 rynkach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Danii, Francji, Estonii i Polsce.

Recman

E-Commerce B2C

Recman

Superkoszyk

E-Commerce B2C

Superkoszyk

Stalgast

E-Commerce B2B

Stalgast

Mk Cafe Fresh

E-Commerce B2C

Mk Cafe Fresh

MANBLU

E-Commerce B2C

MANBLU

My Chicago Steak

E-Commerce B2C

My Chicago Steak

Złote Wyprzedaże

E-Commerce B2C

Złote Wyprzedaże