W ORBA od dawna szukaliśmy sposobu, aby pokazać światu, jak wiele osiągnęliśmy w zakresie zadowolenia naszych klientów i dobrego funkcjonowania naszego wewnętrznego zespołu. Teraz, po przejściu weryfikacji Pangea, możemy przedstawić to na naszym profilu Pangea.ai.

Czas na ogłoszenie naszego sukcesu

Do udziału w procesie weryfikacji podchodziliśmy dwukrotnie. Pangea przeanalizowała nasz TeamVibe, skontaktowała się bezpośrednio z naszymi Klientami, a także zbadała wewnętrzne procedury, dokumenty, finanse itp. Podczas pierwszej analizy otrzymaliśmy wiele cennych informacji oraz listę obszarów do poprawy.

Z radością możemy powiedzieć, że wzięliśmy sobie te wskazówki do serca i wdrożyliśmy działania, które pomogły nam odnieść sukces w procesie ponownej weryfikacji. Dzięki temu staliśmy się częścią elitarnego grona firm IT, które przeszły audyt Pangea. Cieszymy się, że praca, na której się skupiliśmy, czyli transparentna komunikacja i czytelne raportowanie w projektach zostały docenione. Teraz dobre praktyki w tych elementach stały się stabilnym fundamentem prowadzonych wdrożeń.

wdrożenie systemu eCommerce wśród najlepszych firm wdrażających systemy e-commerce

Wiemy, że o skuteczności ORBA decydują członkowie naszego zespołu, dlatego bardzo cieszy nas świadomość, że członkowie naszych teamów są zadowoleni ze swojej pracy w ORBA. Przyjazne relacje są ważne, ale znaleźliśmy też obszary, którymi możemy jeszcze lepiej zarządzać w przyszłości – dotyczy to m.in. obszaru komunikacji zwrotnej wobec pracowników.

Najwięcej radości sprawiła nam część audytu dotycząca kondycji naszego zespołu. Udało nam się osiągnąć wynik 8.4, który jest wyższy niż średnia statystyczna dla firm uczestniczących w programie Pangea. W ankiecie wzięło udział ponad 77% członków naszego zespołu, więc wynik jest dla nas bardzo satysfakcjonujący.

Wdrożenie systemu eCommerce | Ważny jest przepływ informacji

W przyszłości zamierzamy skoncentrować się na formacie spotkań „1 na 1”, aby upewnić się, że jesteśmy w stanie wsłuchać się w uwagi pracowników i na bieżąco móc przekazywać nasze uznanie za ich zaangażowanie i wkład.

„Spotykamy się regularnie z członkami naszego zespołu i omawiamy tematy związane z ich rozwojem osobistym i zawodowym. Celem jest satysfakcja zespołu, która przekłada się na jakość naszej pracy, a w efekcie na satysfakcję naszych klientów.” – Julia Szczepankowska, HR Lead w Orba.

orba pangea announcement wdrożenie systemu eCommerce Orba wśród najlepszych firm
Wdrożenie systemu eCommerce | Orba wśród 7% najlepszych firm na świecie

„Wśród 7% najlepszych na świecie firm wdrażających systemy eCommerce”

Już teraz odczuwamy efekty takich działań: nasze badanie satysfakcji klientów przeprowadzone przez Pangea dało nam wynik 8.6/10, w tym 10/10 w kluczowej dla nas sekcji: „zarządzanie projektami”. Tak niesamowite rezultaty nie byłyby możliwe bez doskonałego zespołu i zaangażowania, jakie wkładamy we współpracę z naszymi klientami.

Działamy w branży od ponad 10 lat. Przeszliśmy drogę od małego software house’u do firmy będącej częścią dużej grupy IT. Jesteśmy organizacją, która z powodzeniem realizuje zadania dla największych, w tym organizacji z listy Fortune 500.

Nasz zespół powiększył się (ORBA to prawie 100 wysoko wykwalifikowanych specjalistów). Dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzać duże, rozbudowane wdrożenia systemów eCommerce.

„Współpraca między naszymi firmami układała się pozytywnie, bez żadnych problemów. Nasze doświadczenie we współpracy z ORBA może potwierdzić, że jest partnerem godnym zaufania.” – Arkadiusz Luciński, Prezes LPP

pangea announcement michal biarda
Wśród 7% najlepszych na świecie firm wdrażających systemy eCommerce | Celem jest satysfakcja zespołu przekładająca się na jakość pracy

Ze spokojem patrzymy w przyszłość

Bardzo się cieszymy, że udało nam się dołączyć do elitarnego grona 7% najlepszych firm deweloperskich specjalizujących się w eCommerce. To dla nas znaczący krok, potwierdzający, jak wiele osiągnęliśmy. Oznacza to również, że jesteśmy na dobrej drodze rozwoju. Wciąż zamierzamy doskonalić siebie, nasze procesy oraz poziom, z jakim realizujemy zadania zlecone nam przez klientów.

Naszym sukcesem jest umiejętność przyciągania najlepszych talentów oraz nawiązywania współpracy z klientami, dla których ważne są nasze wartości i kultura pracy. Relacje oparte na wzajemnym zaufaniu pomagają osiągnąć najwyższe cele biznesowe!

Wysokich wyniki w audycie Pangea to część procesu. Celem jest ciągły rozwój i doskonalenie elementów, które czynią nas liderami w szybko zmieniającym się świecie technologii eCommerce. Wdrożenie systemu eCommerce to płaszczyzna, na której realizujemy swoje ambicje robiąc wszystko, co w naszej mocy, żeby zagwarantować naszym klientom satysfakcję “w trakcie” i “w efekcie” naszej współpracy.