Meet Magento 2021 to międzynarodowa konferencja, która odbywa się w ponad 40 krajach. Organizatorzy polskiej edycji zadbali o wysoki poziom merytoryczny wystąpień: dobór prelegentów pozwolił skupić się na kwestiach istotnych dla e-biznesu i technologii Magento. W efekcie tegoroczne Meet Magento było świetnym forum do wymiany spostrzeżeń i doświadczeń z całego obszaru e-commerce. Od rozwiązań technologicznych, przez niuanse wdrożeń Magento, po integracje z procesami wewnętrznymi w przedsiębiorstwach.
Program konferencji został podzielony na dwa panele dyskusyjne: techniczny i biznesowy.
Meet Magento 2021 | ORBA

W części biznesowej nasz CEO Roman Baluta wziął udział w dyskusji „Marketplace – trend marketingowy czy realna szansa? Jak do niego podejść i się nie poparzyć?”.
Z kolei Program Manager ORBA, Cezary Brzozowski, był zaangażowany w panel dyskusyjny „Analiza przedwdrożeniowa – to zagrożenie dla inwestorów i ochrona wykonawców. Jak jest w rzeczywistości?”.
Te dwa wartościowe bloki to jedynie część agendy drugiego dnia Meet Magento – panelu biznesowego. Spotkania były świetną okazją do zapoznania się z praktyką prowadzenia wdrożeń Magento i odnosiły się do zmian zachodzących w świecie handlu internetowego. Rozmowy poruszały temat ewolucji relacji B2B oraz były próbą oceny ryzyk, które mogą wystąpić w przyszłości.

Meet Magento 2021 | Agenda
W linku znajduje się lista tematów, które zostały poruszone podczas wydarzenia: AGENDA. Na uwagę zasługuje fakt, że Meet Magento było wolne od prelekcji “sprzedażowych”. Rozmowy były wartościowym wkładem w ocenę i rozwiązywanie problemów, przed którymi staje biznes w dobie pandemii. Praktycy poruszali, m.in., temat trudności w koordynacji wdrożeń pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą. Odnieśli się też do niuansów pracy przy olbrzymich projektach i kwestii, które mogą być kluczowe dla firm, które dopiero rozważają rozwój swojego e-commerce.
Panele dyskusyjne pokazały nam, że Meet Magento to nie tylko konferencja i jednokierunkowy przepływ informacji od prowadzących do słuchaczy. To wydarzenie było okazją do zaprezentowania możliwości, jakie oferują technologie e-commerce klasy enterprise i skonfrontowania ich z rzeczywistymi potrzebami rynku. Była to także szansa dla software-house’ów do spotkania i zapoznania się z potrzebami biznesu.

ORBA | Srebrny sponsor
Wszystkie powyższe elementy były dla nas ważne, kiedy podejmowaliśmy decyzję o zaangażowaniu się w tę konferencję. Jako ORBA, chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem we wdrożeniach Magento. Jesteśmy również dumni, że możemy współuczestniczyć w wyznaczaniu kierunku, w którym ewoluują standardy prowadzenia takich projektów.
Meet Magento 2021 minęło w świetnej atmosferze i już czekamy na możliwość spotkania się z Wami w przyszłym roku!