CASE STUDY

Allabeslag

Platforma B2C i B2B działająca na 15 rynkach zagranicznych!

Firma Allabeslag Sverige AB rozpoczęła działalność e-commerce B2C lokalnie, na rynku szwedzkim, w 2009 roku. Nasza współpraca rozpoczęła się w momencie, kiedy sklep działał na 6 rynkach, a jej efektem jest rozszerzenie działalności Allabeslag na 15 rynków w Europie i Ameryce Północnej, w 13 językach. Dzięki wdrożonym przez nas funkcjonalnościom e-commerce B2B, firma Allabeslag stała się również dostawcą asortymentu dla hurtowni na lokalnych rynkach. W ciągłej sprzedaży znajduje się ok. 800 produktów.

Jednym z głównych celów współpracy było, aby lokalna firma, “rodzinny biznes”, zyskała możliwość funkcjonowania na 15 rynkach zagranicznych bez znaczącego zwiększania liczebności zespołu. Dodatkowo, w okresie około 6 lat udało się ośmiokrotnie zwiększyć obroty, a system e-commerce B2B pozwolił na zautomatyzowanie procesu sprzedaży i skrócił ścieżkę obsługi pojedynczej transakcji, wykluczając konieczność zwiększania powierzchni magazynowej.  Optymalizacja sklepu, zdefiniowanie zestawu wskaźników (KPI) i analiza wynikających z nich rekomendacji, podniosła konwersję sklepu z poziomu 1,6 do 3,1%.

Dzięki naszemu międzynarodowemu doświadczeniu zostaliśmy partnerem, który pomógł Allabeslag zdefiniować strategię ekspansji oraz dostarczyliśmy rozwiązania pozwalające ją skutecznie wdrożyć.

 

 

allabeslag e-commerce case study main photo

O kliencie

Allabeslag Sverige AB to dystrybutor designerskich uchwytów do szafek i klamek.

Firma zajmuje się sprzedażą, poprzez sklepy internetowe, szerokiego asortymentu uchwytów, klamek, gałek oraz rączek.

Celem Allabeslag jest stać się największym sklepem internetowym na rynku, z największą ofertą elementów wykończeniowych dla przemysłu meblarskiego. Aby zagwarantować najniższe ceny, Allabeslag prowadzi wyłącznie sprzedaż internetową.

Handel internetowy prowadzi na 15 rynkach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Danii, Francji, Estonii i Polsce.

allabeslag e-commerce case study product list
allabeslag e-commerce case study product page

WYZWANIE

Jak dokonać ekspansji na 15 rynków, przy zachowaniu tej samej liczebności zespołu?

W sklepach Allabeslag AG wykorzystaliśmy możliwość implementacji lokalnych wersji językowych oraz metod płatności specyficznych dla poszczególnych rynków. Stworzyło to środowisko przyjazne dla klientów B2C przyzwyczajonych do elementów charakterystycznych dla sprzedaży online w danym rejonie.

Z kolei rozwinięcie systemu e-commerce B2C o funkcjonalności B2B pozwoliło na wygodną sprzedaż hurtową na nowych rynkach. Dzięki automatyzacji procesów wzrost obrotów o wartość sprzedaży transgranicznej odbył się bez konieczności zwiększenia liczby pracowników.

inpost e-commerce system case study main

Co mówią o nas klienci

„Wszystkie prace wykonywane przez ORBA cechują się należytą starannością
i rzetelnością oraz są wykonywane terminowo”

Marcin Bosacki

InPost

recman e-commerce system case study main

Co mówią o nas klienci

„Współpraca między naszymi firmami układa się pomyślnie, bez żadnych zastrzeżeń. Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy z firmą ORBA pozwalają stwierdzić, że jest
to partner godny zaufania”
i polecenia.”

Arkadiusz Luciński

LPP

akademia orba magento team

Co mówią o nas klienci

„Rekomenduję firmę ORBA, oceniając ją jako partnera kompetentnego i profesjonalnie podchodzącego do realizowanych zleceń oraz szybko reagującego na potrzeby Klienta”

Piotr Sadowski

Piotr Sadowski Advisory Services

stalgast e-commerce system case study main

Co mówią o nas klienci

„Pomysłowość, otwartość, zaangażowanie i profesjonalizm ORBA zagwarantowały terminową i solidną realizację projektu. Rekomendujemy firmę ORBA jako profesjonalnego
i godnego zaufania partnera.”

Marek Uszyński

Stalgast sp. z o.o.

Ta strona używa cookies

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w plikach cookies (zarówno sesyjnych jak i trwałych) przez Orba sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, w celu dostosowania treści strony internetowej do moich preferencji, optymalizacji korzystania ze stron internetowych, tworzenia anonimowych statystyk, które umożliwiają zrozumienie sposobu korzystania użytkownika ze stron internetowych.

Akceptuję