7 kroków do skutecznej transformacji cyfrowej.
Jak poprawić wyniki finansowe i przygotować zespół na wejście w nową epokę cyfrowego biznesu?
Poradnik to efekt wykładu nt. transformacji cyfrowej przedsiębiorstw zorganizowanego w ramach cyklu szkoleń i warsztatów ORBA Advisory.
Pobierz i dowiedz się:

- czym jest transformacja cyfrowa
- jak uzyskać wysoką adaptowalność do epoki cyfrowej
- jak wykorzystać swoje doświadczenie, żeby uzyskać przewagę konkurencyjną
- jakie są największe ryzyka
- jakie kroki podjąć, żeby skutecznie przeprowadzić organizację przez proces transformacji cyfrowej
Z naszej wiedzy skorzystali:
Dlaczego warto cyfryzować swój biznes?
Wzrost zysków
Optymalizacja kosztów, automatyzacja i analityka danych operacyjnych pozwalają realnie podnieść rentowność procesów sprzedaży.
Bezpieczeństwo
Digitalizacja zapewnia bezpieczeństwo zarówno firmie jak i pracownikom. COVID-19 zmotywował organizacje, żeby sprawnie przeprowadzić transformację cyfrową.
Dzięki temu dziś zmiany bazują na sprawdzonych modelach.
Elastyczność w zarządzaniu
Brak rozwiązań cyfrowych doprowadził wiele firm do upadku pomiędzy rokiem 2020 a 2021 (ponad 200 000 firm zamknęło się w samych Stanach Zjednoczonych).
Gdy wiele firm musiało zamykać swoje drzwi na całe miesiące, niektóre organizacje dojrzały szansę w zmianie sposobu prowadzenia biznesu – właśnie w cyfrowej transformacji procesów i relacji.
Dane analityczne
Śledzenie zachowań konsumentów za pomocą sprawdzonych modeli atrybucji. Planowanie na podstawie precyzyjnych informacji i organizacja procesów na bazie realnych danych.
Łatwe zwiększenie skali
Ekspansja poprzez sprawdzony model biznesowy sprzedaży internetowej: łatwe docieranie do nowych nabywców i penetracja nowych rynków dają nieograniczone możliwości skalowania biznesu.
Większa penetracja rynku
Zyskaj nowe kanały docierania zarówno do klientów jak i partnerów. Integruj swój biznes z zewnętrznymi systemami oraz bądź widoczny dzięki nowym mechanizmom promocji swoich usług/produktów.
O autorze

CEZARY BRZOZOWSKI
program manager, szef zespołu analitycznego ORBA
Od ponad 15 lat związany jest z szeroko pojętym obszarem doradztwa i IT. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów biznesowych i technologicznych mających na celu dostosowanie organizacji do zmieniającego się rynku cyfrowego.
Dysponuje ugruntowaną wiedzą i praktyką w zakresie optymalizacji procesów, reorganizacji portfeli projektów biznesowych i technologicznych. Jest ekspertem w obszarze wdrażania systemów e-commerce, CRM, integracjach ERP, PIM, Data Warehouse, a także realizacji sprzedaży i obsługi posprzedażowej w kanałach cyfrowych.
